HTML

Minden, Ami MűItal

Műitalok, azaz energiaitalok, "teák", üdítők tesztelése - avagy mi nem mérgez minket?

Friss topikok

  • LL: Csak egy kis ismeretterjesztő. Mint majdnem minden energiaitalban, a Bombában is a fő hatóanyagok ... (2007.09.22. 17:36) Bomba!

Linkblog

Archívum

Ez itten a MAMI!

2007.08.09. 19:14 StreetFighter

    Mindenekelőtt elnézést szeretnék kérni. A lopásért. Sajnálom, nagyon csúnya dolog volt, de egyszerűen nem tudtam ellenállni. De még azt is bevallom, hogy honnan loptam. Innen, a Kontár Komlókutatóról.
    Remélem, azért megbocsátják nekem, hogy én is módszeres italtesztelésbe kezdek, megígérem, hogy nem siklok át a sörök területére... Szóval mit is akarok én tesztelni? Ha az ember bemegy egy kisboltba/közértbe/szupermarketbe/hipermarketbe, azonnal láthatja a műitalok hosszú sorait. Eleinte úgy gondoltam, hogy csak a rohamosan terejdő energiaitalokat fogom tesztelni, de aztán úgy döntöttem, hogy nem zárok ki semmi jó tesztelnivalót, és szóba kerülhet minden, aminek a hátulján legalább egy E betű van...
    A véleményem természetesen nem perdöntő, várom a lelkes és felháborodott hozzászólásokat, illetve beszólásokat a bejegyzésekhez!
    Egyelőre még nem teljesen kiforrott az értékelési rendszer, de azért bízok benne, hogy hamarosan kialakul egy egységes arculat.
    Bónuszként itt egy óriásplakát. A találós kérdés a következő: ha egy alsó árkategóriájú energiaital (109 Ft) óriásplakátokon tudja hirdetni magát, akkor vajh menyi lehet a valós költsége egy ilyen energiaital előállításának?

Szólj hozzá!

Címkék: nyúz energiaital

A bejegyzés trackback címe:

https://mami.blog.hu/api/trackback/id/tr88136284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása